Order
-
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd geannuleerd worden. Om te controleren of uw bestelling nog geannuleerd kan worden, neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via chat. Wij helpen u graag!
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Zodra de bestelling is geplaatst en we deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd worden gewijzigd. Om te zien of uw bestelling nog kan worden gewijzigd, neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via de chat.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen?
To resolve your query, please contact our customer service team via chat.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Hoelang kan de matras in de doos blijven zitten?
Het kan geen kwaad om de matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet de matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te kunnen maken op de garantie. Op deze manier houdt de matras ook zijn beste kwaliteit!
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
De verkeerde maat matras is bezorgd. Wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling! In dat geval, maak foto's van de matras met bewijs dat de maat incorrect is en neem contact op met onze klantenservice via chat. Samen zullen we naar een oplossing zoeken!
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.
Delivery
-
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling bij Emma heb geplaatst?
Nadat u uw aankoop op onze website heeft afgerond, is dit wat er daarna gebeurt:
1. Bestelbevestiging
Uw aankoop is voltooid! Je zult een e-mail ontvangen op het opgegeven adres met alle details. Deze e-mail bevestigt dat jouw bestelling in ons systeem is geregistreerd.
2. Betaling ontvangen
Zodra jouw Emma-bestelling in ons systeem staat, zullen we de betalingsmethode controleren die je hebt gebruikt om de aankoop af te ronden. Deze stap kan tot 2 dagen duren, afhankelijk van de gekozen betalingsmethode. En als er een probleem is met de betaling? Maak je geen zorgen! Je zult een e-mail ontvangen die de situatie uitlegt en je vragen om een nieuwe aankoop te doen met een andere betalingsmethode.
3. Voorbereiding van de bestelling
Na bevestiging van de betaling van jouw bestelling, wordt jouw bestelling voorbereid door ons team, en daar begint de magie. Alles wordt door ons voorbereid zodat je het snel op jouw adres ontvangt.
4. Bestelling gereed voor verzending
Wanneer jouw Emma klaar is en veilig is verpakt, zal de vervoerder deze ophalen. Op dat moment ontvang je een e-mail met een handige link voor het volgen van elke stap van de levering van jouw bestelling. Wil je weten met welke vervoerders Emma samenwerkt? Blijf op de hoogte, we zullen het je snel vertellen!
5. Bestelling onderweg
Nu is jouw bestelling in goede handen van de vervoerder, op slechts een steenworp afstand van jouw huis! Zodra jouw Emma-producten arriveren, zal de vervoerder ons op de hoogte stellen en ontvang je een e-mail ter bevestiging van de levering. Nu begint jouw testavontuur om maximaal van onze producten te genieten.
Hoe weet ik precies wanneer mijn bestelling arriveert? Deze informatie is in handen van het bezorgbedrijf XPO of GLS. Je wordt rechtstreeks door de vervoerder bijgewerkt en je kunt de juiste informatie vinden op de website van de vervoerder. Blijf alert!
6. Geniet ervan!
Geniet optimaal van jouw nieuwe Emma-producten! We willen deel uitmaken van jouw beste nachten slaap en kijken ernaar uit om te horen wat je van onze producten vindt! Vertel ons alles, we willen jouw mening weten. Binnenkort sturen we je een vragenlijst. Blijf op de hoogte!
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Kan ik mijn bezorgadres aanpassen?
Om uw leveringsadres te wijzigen, neemt u zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via de chat.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Hoelang kan de matras in de doos blijven zitten?
Het kan geen kwaad om de matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet de matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te kunnen maken op de garantie. Op deze manier houdt de matras ook zijn beste kwaliteit!
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.
Returns
-
Hoe start ik een retour tijdens de proefperiode?
Als je tijdens de proefperiode merkt dat het product niet geschikt is voor jou, neem dan gewoon contact op met onze vriendelijke klantenservice. Zij staan altijd klaar om je te helpen en je door het retourproces te begeleiden. Indien nodig, kan de kwestie zelfs worden doorgestuurd naar onze Slaapexperts die je verder kunnen helpen.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Wat zijn de retourmethoden voor de verschillende productcategorieën in België?
Afhankelijk van de productcategorie bieden we verschillende retourmethoden aan om ervoor te zorgen dat het retourproces soepel en gemakkelijk verloopt. Dit is wat je kunt verwachten voor elke categorie:
Categorie 1 (Uitgepakte matrassen, Boxspring bedden, uitgepakte toppers vanaf 140 cm breedte en andere omvangrijke items):
2-man-handling (2mh) ophalen: Onze vervoerder VOS plant rechtstreeks een afspraak met je in. Ze komen met een grote vrachtwagen en twee medewerkers om het item bij je thuis op te halen. Zorg ervoor dat het item klaar staat voor ophalen op het afgesproken tijdstip.
Categorie 2 (Verpakte matrassen en items van gemiddelde grootte):
1-man-handling (1mh) ophalen: Onze vervoerder GLS plant een ophaalafspraak met je in. Eén medewerker komt met een kleinere vrachtwagen om het item op te halen. Zorg ervoor dat het item, indien van toepassing, gedemonteerd en klaar is voor ophalen op het afgesproken tijdstip.
Afleveren bij een parcelshop: Je brengt het item naar een nabijgelegen parcelshop (bijv. een postkantoor) en levert het daar in. Onze vervoerder voor deze optie is GLS. Zorg ervoor dat het item goed is verpakt en klaar is voor aflevering.
Categorie 3 (Accessoires, uitgepakte toppers tot 120 cm breedte en kleinere items):
Afleveren bij een parcelshop: Je brengt het item naar een nabijgelegen parcelshop (bijv. een postkantoor) en levert het daar in. Onze vervoerder voor deze optie is BPost. Zorg ervoor dat het item goed is verpakt en klaar is voor aflevering.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Met welke transportbedrijven werkt Emma Sleep samen voor retourzendingen in België?
Bij Emma Sleep werken we samen met betrouwbare transportbedrijven om een soepele retourprocedure te garanderen. In België gebruiken we de volgende transportbedrijven voor de verschillende retourmethoden:
2-man-handling (2mh) ophalen: VOS
1-man-handling (1mh) ophalen: GLS
Afleveren bij een pakketpunt: GLS en BPost
Houd er rekening mee dat het transportbedrijf kan variëren, afhankelijk van het product en de omstandigheden. Onze klantenservice voorziet je van de benodigde informatie voor je retour.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Wat als ik een product- of logistieke klacht heb?
Als je een product- of logistieke klacht hebt, maak je geen zorgen - onze klantenservice staat voor je klaar. Ze begeleiden je door de nodige stappen om je klacht te verifiëren en te bepalen of een retourzending nodig is.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Hoe kan ik een bestelling annuleren die al in het leveringsproces zit?
Als je een bestelling wilt annuleren die al in het leveringsproces zit, heb je een paar opties. Je kunt de levering aan de deur weigeren of het pakket niet ophalen bij het pakketpunt. In beide gevallen wordt het product teruggestuurd naar ons magazijn. Als de eerste optie niet mogelijk was, bijvoorbeeld omdat je de levering niet kon weigeren, ga dan verder met de retourzending alsof het een retourzending tijdens de proefperiode is. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere hulp.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.
Emma Products
-
Hoe groot is het Emma Cloud Kussen?
Het Emma Cloud Kussen is verkrijgbaar in de maat 60x60 & 60x70 cm.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Waar vind ik de instructies voor het Houten bed?
Om een pdf-bestand met de montage-instructies te ontvangen, stuurt u alstublieft een bericht naar onze klantenservice via chat. Wij sturen u dan zo snel mogelijk de instructies.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.
Services
-
Wat kan ik doen als ik mijn matras te hard of te zacht vind?
Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice . Wij kunnen je namelijk een gratis comfortlaag aanbieden die je matras wat zachter of steviger maakt. De comfortlaag is een extra laag schuim, speciaal afgestemd op de Emma Matras. Deze plaats je in de tijk, bovenop de andere lagen en maakt de matras gelijk een stuk zachter of steviger. Dit kost je helemaal niets: zowel het product als de verzending zijn gratis. Als het je toch niet bevalt, is een retour binnen de proefperiode natuurlijk nog steeds mogelijk! Wanneer je besluit een comfortlaag te proberen ontvang je 14 nachten extra proefslapen vanaf het moment dat je de comfortlaag ontvangt. Klik hier om te zien hoe je de comfortlaag aan de matras kunt toevoegen. Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Wanneer gaat mijn 10 jaar garantie in?De 10 jaar garantie gaat in op het moment dat jij de matras thuis ontvangt. Om aanspraak te maken op de garantie moet de matras binnen 4 weken na ontvangst worden uitgepakt.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Welke garantie geldt er op de Emma matrassen?
Wanneer je de matras goed behandelt en binnen 4 weken na ontvangst hebt uit, maar er toch scheuren, deuken of beschadigingen van het schuim ontstaan, bieden wij gedurende 10 jaar na aankoop garantie aan. Ook wanneer de rits door een productionele fout kapot gaat, kan je met ons contact opnemen om aanspraak te maken op de garantie. De wettelijke herroepings- en garantierechten blijven ongewijzigd. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Kan ik een extra tijk (matrashoes) bestellen?
Het is helaas niet mogelijk om een Emma tijk voor het Emma Matras los te bestellen. Dit geldt ook voor de kussenhoezen.
Als je jouw Emma Matras extra wil beschermen kun je onze Emma Matrasbeschermer bestellen.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Kan ik een comfortlaag kopen?
Wanneer je een Emma matras gekocht hebt kan je een gratis comfortlaag ontvangen als de matras je niet bevalt. Het is niet mogelijk een extra comfortlaag via onze website te bestellen. Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.
Contact Us
-
Hoe kan ik contact opnemen met Emma?
Gelieve contact op te nemen met ons klantenserviceteam via de chat in de rechterhoek van het scherm.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.
Payment
-
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Emma biedt de volgende betaalmethoden
- Creditcard : Je kunt betalen via een beveiligde betaling op onze website. We accepteren Visa en Mastercard. Je creditcardgegevens worden gecodeerd met SSL.
- Paypal
- AfterPay : Uitgestelde betaling zonder transactiekosten.
- Bankoverschrijving : Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mail met onze bankgegevens zodat je de overschrijving kunt doen. Betaal het totaalbedrag binnen 14 dagen. Je bestelling wordt verzonden zodra de overschrijving is ontvangen.
- Bancontact : Als je kiest voor betaling met Bancontact, word je doorgestuurd naar een nieuwe pagina waar je kunt betalen met je digipass.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Hoe werkt een betaling die in 3 keer verloopt?
Wanneer u uw bestelling plaatst, kunt u ervoor kiezen om uw betaling in 3 keer te laten verlopen met een kredietkaart zonder enige kosten via onze partner Oney.
Het enige wat u hoeft te doen, is het formulier in te vullen op het moment van betaling. Er is geen ander document vereist.
U ontvangt hierna een bevestiging dat uw aanvraag aanvaard is en dat de eerste betaling reeds uitgevoerd is. Daarnaast ontvangt u ook een overzicht van de twee andere betaligen die nog zullen plaatsvinden.
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback. -
Ik heb het aankoopbedrag al overgemaakt (vooruit betalen), maar mijn bestelling is nog niet verwerkt.
Zorg er bij betaling voor dat het betalingskenmerk in de betaling wordt vermeld, niet het bestelnummer. Na betaling duurt het 3-4 werkdagen voordat de betaling zichtbaar is in je bestelling.
Als je bij het overschrijven het betalingsreferentienummer bent vergeten te vermelden en je bestelling is na 4 werkdagen nog steeds in behandeling, neem dan contact op met onze klantenservice.
Stuur het bewijs van je betaling naar service@emma-matras.be met de volgende informatie:
- Naam rekeninghouder
- Datum van betaling
- Betaald bedrag
- Betalingskenmerk
Did you find it helpful? Yes No
Send feedbackSorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.