Bestelling
-
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd geannuleerd worden. Om te controleren of uw bestelling nog geannuleerd kan worden, neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via chat. Wij helpen u graag!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik de betaalmethode van mijn bestelling wijzigen?
Zodra je bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Zodra de bestelling is geplaatst en we deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd worden gewijzigd. Om te zien of uw bestelling nog kan worden gewijzigd, neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice via de chat.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen?
To resolve your query, please contact our customer service team via chat.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In dat geval kan je meteen contact opnemen met onze klantenservice. Wij gaan dit dan direct voor je oplossen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe pak ik de matras uit?
Onze Emma matrassen worden in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal de matras eruit. Leg de matras op de grond en snij voorzichtig het plastic van de matras. Na het uitpakken van de matras neemt het binnen 24-72 uur zijn uiteindelijke vorm aan. We raden aan de nieuwe matras 1 dag de tijd te geven voordat je erop slaapt. Kun je niet wachten? Het kan geen kwaad de matras gelijk na het uitpakken in gebruik te nemen.
Klik hier voor de: Unboxing Video
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoelang kan de matras in de doos blijven zitten?
Het kan geen kwaad om de matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet de matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te kunnen maken op de garantie. Op deze manier houdt de matras ook zijn beste kwaliteit!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
De verkeerde maat matras is bezorgd. Wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling! In dat geval, maak foto's van de matras met bewijs dat de maat incorrect is en neem contact op met onze klantenservice via chat. Samen zullen we naar een oplossing zoeken!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Bezorging
-
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling bij Emma heb geplaatst?
Nadat je jouw aankoop op onze website hebt afgerond, is dit wat er gebeurt:
1. Bestelbevestiging
Jouw aankoop is voltooid! Je zult een e-mail ontvangen op het opgegeven adres met alle gegevens. Deze e-mail bevestigt dat jouw bestelling in ons systeem is geregistreerd.
2. Betaling ontvangen
Zodra jouw Emma-bestelling in ons systeem staat, zullen we de betalingsmethode controleren dat je hebt gebruikt om de aankoop af te ronden. Deze stap kan tot 2 dagen duren, afhankelijk van de gekozen betalingsmethode. En als er een probleem is met de betaling? Maak je geen zorgen! Je zult een e-mail ontvangen dat de situatie uitlegt en je vraagt om een nieuwe aankoop te maken met een andere betalingsmethode.
3. Voorbereiding van de bestelling
Nadat betaling van jouw bestelling is bevestigt, wordt jouw bestelling voorbereid door ons team, en daar begint de magie. Alles wordt door ons voorbereid zodat je het snel op jouw adres ontvangt.
4. Bestelling gereed voor verzending
Wanneer jouw Emma matras klaar is en veilig is verpakt, zal de vervoerder deze ophalen. Op dat moment ontvang je een e-mail met een handige link voor het volgen van elke stap van de levering van jouw bestelling. Wil je weten met welke vervoerders Emma samenwerkt? Blijf op de hoogte, we zullen het je snel vertellen!
5. Bestelling onderweg
Nu is jouw bestelling in de betrouwbare handen van de vervoerder, op slechts een steenworp afstand van jouw huis! Zodra jouw Emma-producten aankomt, zal de vervoerder ons op de hoogte houden en dan ontvang je een e-mail ter bevestiging van de levering. Nu begint jouw testavontuur om maximaal van onze producten te genieten. Hoe weet ik precies wanneer mijn bestelling aankomt? Deze informatie is in handen van het bezorgbedrijf GLS, DPD, PostNL ou Dynalogic. Je wordt rechtstreeks door de vervoerder op de hoogte gebracht en dan kan je eenvoudig de juiste informatie vinden op de website van de vervoerder. Blijf alert!
6. Geniet ervan!
Geniet optimaal van jouw nieuwe Emma-producten! We willen deel uitmaken van jouw beste nachten slaap en kijken ernaar uit om te horen wat je van onze producten vindt! Vertel ons alles, we willen jouw mening weten. Binnenkort sturen we je een enquête. Blijf op de hoogte!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoeveel leveringen krijg ik als ik meer dan één product heb besteld?
Onze producten worden speciaal voor jou geproduceerd en direct verstuurd zodra ze klaar zijn, zodat jij er zo snel mogelijk van kan genieten. Daarom worden de verschillende producten uit een bestelling niet altijd samen geleverd. Bij hoge uitzondering kan het voorkomen dat dezélfde producten uit één bestelling op verschillende dagen worden geleverd.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe wordt de matras verstuurd en door wie?
Onze matrassen worden in de laatste fase van het productieproces opgerold en vacuüm gezogen. Vervolgens verpakt de producent de matras samen met een gebruiksaanwijzing en een foliesnijder in een compacte kartonnen doos. Emma zal door PostNL, DPD of GLS worden bezorgd. Zij versturen een verzendbevestiging zodra de matras door hen in behandeling is genomen. de matras wordt tot aan de voordeur geleverd.
Je ontvangt van elk product een aparte verzendmail met een track & trace link. Schroom niet contact op te nemen met de klantenservice als je vragen hebt over de bezorging.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoelang duurt de levering van mijn matras?
In de shop en in de winkelwagen wordt de verwachte levertijd vermeld. Deze levertijd geldt vanaf het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Hoelang het duurt voordat we de betaling binnen hebben, verschilt per betaalmethode.
Hou er rekening mee dat de langstgenoemde levertijd op jouw bestelling van toepassing kan zijn.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik mijn bezorgadres aanpassen?
Om uw leveringsadres te wijzigen, neemt u zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via de chat.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik de bezorgdatum aanpassen?
Zodra je pakket verzonden is, zul je een track & trace ontvangen van je zending. Op de dag van bezorging kun je het tijdstip zien wanneer het pakket bezorgd zal worden. Komt de levertijd niet uit? Als je op tijd bent kan je dit nog aanpassen tot een later moment. Dit kan je via de onze partner DPD doen zodra het pakket in hun bezit is.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik mijn bestelling plaatsen en op een specifieke datum laten bezorgen?
We laten onze Emma producten speciaal voor jou maken. Daardoor wordt het ook zo snel mogelijk verzonden en is het niet mogelijk om een bezorgdatum te kiezen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoelang kan de matras in de doos blijven zitten?
Het kan geen kwaad om de matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet de matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te kunnen maken op de garantie. Op deze manier houdt de matras ook zijn beste kwaliteit!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar kan ik mijn pakket volgen?
Zodra wij het pakket aan onze bezorgservice hebben overhandigd, ontvang je een track & trace van je pakket(ten) zodat je het pakket kunt volgen. Op de dag van de bezorging zal je nog extra informatie ontvangen over de levertijd.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan de matras in mijn slaapkamer bezorgd worden?De matras wordt door onze bezorgservice tot aan de voordeur geleverd. Je zal dus zelf even de bezorger moeten spelen van de voordeur naar je slaapkamer. Maar geen zorgen, de Emma Matras is binnen een half uur slaap-klaar. Zo kan je meteen even bijkomen op de matras!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat wordt er met mijn pakket gedaan als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent, zal het pakket worden afgeleverd bij je buren of bij een afhaalpunt in de buurt. Hier kan je je pakket dan zelf ophalen. De bezorger zal een briefje in je brievenbus achterlaten waarin staat waar je je pakket kunt ophalen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Retour
-
Hoe start ik een retour tijdens de proefperiode?
Als je tijdens de proefperiode merkt dat het product niet geschikt is voor jou, neem dan gewoon contact op met onze vriendelijke klantenservice. Zij staan altijd klaar om je te helpen en je door het retourproces te begeleiden. Indien nodig, kan de kwestie zelfs worden doorgestuurd naar onze Slaapexperts die je verder kunnen helpen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat zijn de retourmethoden voor de verschillende productcategorieën in België?
Afhankelijk van de productcategorie bieden we verschillende retourmethoden aan om ervoor te zorgen dat het retourproces soepel en gemakkelijk verloopt. Dit is wat je kunt verwachten voor elke categorie:
Categorie 1 (Uitgepakte matrassen, Boxspring bedden, uitgepakte toppers vanaf 140 cm breedte en andere omvangrijke items):
2-man-handling (2mh) ophalen: Onze vervoerder VOS plant rechtstreeks een afspraak met je in. Ze komen met een grote vrachtwagen en twee medewerkers om het item bij je thuis op te halen. Zorg ervoor dat het item klaar staat voor ophalen op het afgesproken tijdstip.
Categorie 2 (Verpakte matrassen en items van gemiddelde grootte):
1-man-handling (1mh) ophalen: Onze vervoerder GLS plant een ophaalafspraak met je in. Eén medewerker komt met een kleinere vrachtwagen om het item op te halen. Zorg ervoor dat het item, indien van toepassing, gedemonteerd en klaar is voor ophalen op het afgesproken tijdstip.
Afleveren bij een parcelshop: Je brengt het item naar een nabijgelegen parcelshop (bijv. een postkantoor) en levert het daar in. Onze vervoerder voor deze optie is GLS. Zorg ervoor dat het item goed is verpakt en klaar is voor aflevering.
Categorie 3 (Accessoires, uitgepakte toppers tot 120 cm breedte en kleinere items):
Afleveren bij een parcelshop: Je brengt het item naar een nabijgelegen parcelshop (bijv. een postkantoor) en levert het daar in. Onze vervoerder voor deze optie is BPost. Zorg ervoor dat het item goed is verpakt en klaar is voor aflevering.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Met welke transportbedrijven werkt Emma Sleep samen voor retourzendingen in België?
Bij Emma Sleep werken we samen met betrouwbare transportbedrijven om een soepele retourprocedure te garanderen. In België gebruiken we de volgende transportbedrijven voor de verschillende retourmethoden:
2-man-handling (2mh) ophalen: VOS
1-man-handling (1mh) ophalen: GLS
Afleveren bij een pakketpunt: GLS en BPost
Houd er rekening mee dat het transportbedrijf kan variëren, afhankelijk van het product en de omstandigheden. Onze klantenservice voorziet je van de benodigde informatie voor je retour.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat als ik een product- of logistieke klacht heb?
Als je een product- of logistieke klacht hebt, maak je geen zorgen - onze klantenservice staat voor je klaar. Ze begeleiden je door de nodige stappen om je klacht te verifiëren en te bepalen of een retourzending nodig is.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe kan ik een bestelling annuleren die al in het leveringsproces zit?
Als je een bestelling wilt annuleren die al in het leveringsproces zit, heb je een paar opties. Je kunt de levering aan de deur weigeren of het pakket niet ophalen bij het pakketpunt. In beide gevallen wordt het product teruggestuurd naar ons magazijn. Als de eerste optie niet mogelijk was, bijvoorbeeld omdat je de levering niet kon weigeren, ga dan verder met de retourzending alsof het een retourzending tijdens de proefperiode is. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere hulp.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Terugbetaling
-
Hoe werkt de terugbetaling?Zodra wij op de hoogte zijn gesteld van je ontbinding storten wij het aankoopbedrag volledig terug. Echter, wij mogen wel wachten totdat we de retourzending hebben ontvangen of wanneer je hebt aangetoond het product retour te hebben gestuurd. Afhankelijk van de betaalmethode zal het aankoopbedrag binnen 14 dagen weer op je rekening staan.
PayPal: Het aankoopbedrag wordt bijgeschreven op je PayPal-account of je bankrekening. Dit kan je zelf bepalen via de PayPal website.
Creditcard: Het aankoopbedrag wordt op je creditcardrekening teruggeboekt.
Vooruit betalen: Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de factuur betaald hebt.
Bancontact: Het aankoopbedrag wordt weer op de betreffende rekening teruggestort.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is de status van mijn terugbetaling?
Zodra je het pakket retour hebt gestuurd en wij het pakket weer ontvangen hebben, wordt de terugbetaling in gang gezet. Afhankelijk van je betaalmethode, duurt dit tot 14 dagen. Het bedrag wordt via dezelfde betaalmethode teruggestort waarmee jij betaald hebt.
Heb je het bedrag na de 14 dagen nog steeds niet ontvangen? Dat is niet de bedoeling! Neem in dit geval meteen contact met ons op. Dan lossen wij dit meteen voor je op.Als het gaat om een accessoire is het handig om de SERS-code mee te sturen, zodat we kunnen zien waar het geretourneerde product zich bevindt.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Mijn Account
-
Moet ik een account aanmaken?
Als je een Emma product wilt bestellen, hoef je hier niet per se een account voor aan te maken. Het is wel handig om een account te hebben, omdat je via hier je bestelling in de gaten kan houden en makkelijk informatie terug kan vinden. Daarnaast kan het voordelen hebben voor toekomstige aankopen bij Emma!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar kan ik het account voor gebruiken?
Je kan je Emma account voor verschillende dingen gebruiken. Zo kan je:
Je bestelling in de gaten houden
Makkelijk informatie terugvinden en aanpassen
Een adresboek bijhouden voor je bestellingen
Je productreviews plaatsen en bijhouden
Je nieuwsbrief lezen en bijhouden, waar ook regelmatig speciale kortingen gegeven worden
Vrienden uitnodigen om Emma te bekijken
Makkelijk een nieuwe bestelling plaatsenWas dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe maak ik een account aan?
Een account aanmaken is heel eenvoudig. Zet tijdens het bestelproces bij 'persoonlijke gegevens' een vinkje bij “Ja, ik wil een klantenaccount aanmaken”. Je kan ook links onderin de footer van de website op 'Mijn Account' klikken om een account aan te maken. Ook handig: eerdere bestellingen kan je gemakkelijk aan je nieuwe account koppelen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Op de inlogpagina kan je aangeven dat je je wachtwoord bent vergeten. Vul het e-mailadres in dat is gekoppeld aan je Emma account. Hierna ontvang je een mail met een link om je wachtwoord te wijzigen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Emma Producten
-
Kan ik mijn Emma Microfiber Kussen wassen?
Ja, het kussen is volledig te wassen. Dat betekent dat zowel de hoes als de twee lagen eenvoudig schoon te maken zijn. Stop het kussen op 40 graden in de wasmachine om het sprankelend schoon te houden. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is het verschil tussen het Emma Kussen en het Emma Microfiber Kussen?
Het grootste verschil tussen de twee kussens is het gevoel. Het Emma Microfiber Kussen voelt meer als een donzig kussen en het Emma Kussen voelt compacter aan. Beide Emma Kussens hebben hun eigen voordelen:
Het Emma Microfiber Kussen is een goed ademend kussen voor elk jaargetijde. Dankzij de twee lagen kun je zelf jouw ideale kussen creëren. Kies voor één of twee lagen voor het optimale slaapcomfort. Het gehele kussen is te wassen, dus je kan het eenvoudig schoon houden.
Het Emma Kussen biedt voor elke slaaphouding optimale ondersteuning. Het kussen heeft drie verschillende lagen met elk hun eigen werking. Jij kan hier in principe je eigen kussen bouwen waarbij je de hoogte zelf kan bepalen en kiest hoe hard of zacht je het kussen wilt hebben.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar is het Emma Microfiber Kussen van gemaakt?
De hoes van het kussen is gemaakt van Microvezel en is 100% polyester. Hierdoor voelt het lekker zacht aan. De inhoud is gemaakt van micro-elastische vezels en ook 100% polyester. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe groot is het Emma Microfiber Kussen?
Het Emma Microfiber Kussen is verkrijgbaar in de maat 60x60 & 70x60 cm. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar is het Emma Kussen van gemaakt?
Het Emma Kussen heeft drie schuimlagen die allemaal hun eigen werking hebben. Het visco-elastisch schuim zorgt voor een goede drukverdeling in het kussen, het Airgocell schuim geeft je een goede tegendruk zodat je nek recht blijft liggen, en het hypergelschuim maakt het af door het kussen lekker zacht en comfortabel te maken. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik het Emma Kussen wassen?
Je kan de witte kussenhoes van het Emma Kussen in de wasmachine op 40 graden wassen. De kussenhoes komt bijna droog uit de wasmachine en is dus snel weer klaar voor je nachtrust. En een kleine tip: omdat de kussenhoes zo lekker zacht is, slapen veel mensen zonder extra kussenhoes op het kussen. Omdat je de hoes kan wassen, is dit geen enkel probleem! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe groot is het Emma Kussen?
Het Emma Kussen komt in één fijne ruime maat, namelijk 70x40 cm. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welk kussensloop is geschikt voor het Emma Kussen?
Het Emma Kussen heeft de afmeting 70x40 en past in alle gangbare kussenslopen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welk soort veren zitten er in het Emma Boxspringbed?
Het onderstel van het Emma Boxspringbed bestaat uit Bonellvering, voor de ideale ondersteuning. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe hoog is het Deluxe Boxspring bed?
Het Deluxe boxspringbed is samen met de Emma Topper 66 cm hoog.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Moet ik het Emma Boxspringbed zelf monteren?
We willen je de meest comfortabele ervaring bieden die er is. Daarom bieden we een luxe levering aan. Wij leveren rechtstreeks tot in je slaapkamer en monteren het Emma Boxspringbed binnen een mum van tijd. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe wordt mijn Emma Boxspringbed geleverd?
Het Emma Boxspringbed wordt door onze verzendpartner JP Haarlem geleverd tot in de slaapkamer. Het bed wordt bij bezorging voor je opgebouwd. Zij nemen van te voren per email contact met je op om een afspraak te maken voor de bezorgdatum. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik wil het Emma Boxspringbed zelf opbouwen, wat moet ik doen?
1. Lijn de rechter- en linkerbedbodem zo uit dat de schuifregelaars zich aan dezelfde kant bevinden.
2. De 6 houten poten worden bevestigd aan de zichtbare hoeken van de bedbodems.
3. De 6 niet-houten poten worden bevestigd aan de niet-zichtbare hoeken van de bedbodems.
4. Gebruik de connector tussen de twee bedbodems om ze met elkaar te verbinden.
5. Schuif het hoofdeinde in de schuifregelaars van de bedbodems totdat het hoofdeinde de vloer raakt.
6. Open de vierzijdige ritssluiting van de matrashoes en plaats het Emma Matras in de hoes. Rits vervolgens de bovenste wasbare stof dicht om de hoes van de matras te sluiten.
7. Plaats de topper bovenop de matras - er kan gekozen worden voor een zachte of harde kant.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik wil mijn Emma Boxspringbed zonder hoofdeinde kopen, kan dat?
Voor de echte Emma Boxspringbed beleving is het hoofdeinde een must-have, het geeft veel comfort wanneer je ertegen leunt. Om de ultieme hotelervaring voor je te creëren, bieden we daarom alleen het Boxspringbed inclusief hoofdeinde aan. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Moet ik er een Emma matras bij het Original Bed gebruiken of is een andere matras ook mogelijk?
Je kan het bed gebruiken met elke matras en elke topper. Om de beste slaapervaring te krijgen raden we natuurlijk aan om een Emma matras te gebruiken bij je Emma Original Bed. Wil je een echte Boxspring ervaring opdoen, dan kun je aan deze samenstelling ook een topper toevoegen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik mijn eigen lattenbodem met het Emma Original Bed gebruiken?
Het Emma Original Bed wordt geleverd met een frame inclusief een lattenbodem die speciaal is ontworpen voor het bed en zorgt voor ultieme ondersteuning. Mocht je toch een andere lattenbodem willen gebruiken, dan is dit mogelijk maar dit hangt af van het model/ constructie van de nieuwe bodem. Let op: als je de lattenbodem vervangt, vervalt de garantie. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik een hoofdbord voor het Original Bed nabestellen?
Ja, je kan later besluiten om ook een hoofdbord aan jouw Emma Original Bed toe te voegen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik ben op zoek naar een reserveonderdeel voor het Emma Original Bed. Wat moet ik nu doen?
Als je op zoek bent naar een reserveonderdeel hoef je je geen zorgen te maken, wij staan voor je klaar! Bekijk het reserveonderdelenboekje op de productpagina onder het kopje FAQ en neem contact op met onze klantenservice om de reserveonderdelen in een mum van tijd thuis te laten bezorgen! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Vervalt mijn garantie als ik het frame op de verkeerde manier monteer?
Ja. Bij een onjuiste montage vervalt de garantie. We hebben echter veel hulpmiddelen beschikbaar om je te helpen om jouw Emma Original Bed correct te monteren! Zie onze montagevideo op de productpagina of de digitale handleiding die je hebt ontvangen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke certificaten heeft de matras?
Alle materialen die worden gebruikt bij de Emma O2, Emma Original, Emma One en de Emma Hybrid hebben het Öko-Tex 100 certificaat (eerste klasse). Dit keurmerk wordt alleen toegekend als het product vrij is van schadelijke stoffen. De eerste klasse is de hoogst mogelijke klasse, wat betekent dat de matras zelfs voor baby's geschikt is. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Zijn de matrassen vegan?
Ja, onze matrassen zijn 100% vegan en bevatten geen dierlijke bestanddelen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Heeft het schuim een geur?
Al onze matrassen worden speciaal voor jou gemaakt en worden daarom rechtstreeks vanuit de fabriek verzonden. Het kan daarom zijn dat het wat 'nieuw' ruikt, net zoals een gloednieuwe auto ook altijd een bepaald geurtje heeft. Onze Emma matrassen voldoen aan de allerstrengste veiligheidsnormen, dus deze geur betekent niet dat de matras schadelijk is voor de gezondheid. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Zijn de Emma matrassen medische matrassen?
De Emma matrassen zijn geen medische matrassen, maar hebben wel al bewezen dat het de nek- of rugpijn van vele klanten heeft verholpen. Rug- en nekklachten kunnen echter veel verschillende oorzaken hebben en de klachten kunnen per persoon verschillen. Daarom adviseren wij één van onze Emma matrassen 100 nachten uit te proberen en vast te stellen of de klachten verminderen. Wij horen graag van je of Emma ook bij jou heeft geholpen! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Is De Emma Matrasbeschermer waterdicht?
De Emma Matrasbeschermer is waterdicht. Door de membraan-achtige werking ventileert de matrasbeschermer goed, terwijl het waterdicht is. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik De Emma Matrasbeschermer wassen?
De Emma Matrasbeschermer kan op 40 graden gewassen worden. De matrasbeschermer mag niet in de droger maar is binnen een mum van tijd weer aan de lucht gedroogd. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe kan ik het Emma Dekbed wassen?
Het Emma Dekbed is eenvoudig te wassen op 40°. Hierdoor wordt het dekbed weer helemaal schoon. Ook is het dekbed geschikt voor de droger. Gebruik je geen droger? Zorg er dan voor dat het dekbed op een platte ondergrond gedroogd wordt. Hierdoor worden de microvezels gelijkmatig verdeeld over het dekbed en blijft de ademende kwaliteit gewaarborgd. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe wordt mijn Emma Original Bed geleverd?
Het Emma Original Bed wordt in twee aparte pakketten door DPD verzonden. Wanneer je een hoodbord en/of matras hebt besteld ontvang je nog 1 of 2 extra pakketten. Het kan voorkomen dat deze pakketten los van elkaar worden geleverd. De track en trace zal je op de hoogte houden over de actuele status van jouw pakketten. Wacht met opbouwen tot je alle dozen hebt ontvangen. Bewaar de dozen tijdens het proefslapen. Dit vergemakkelijkt de retour. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar vind ik de instructies voor het Houten bed?
Om een pdf-bestand met de montage-instructies te ontvangen, stuurt u alstublieft een bericht naar onze klantenservice via chat. Wij sturen u dan zo snel mogelijk de instructies.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Service
-
Hoe werkt het proefslapen?
Heel simpel. Je hebt 100 dagen de tijd om Emma uit te proberen en te testen of jouw Emma product lekker slaapt. Mocht Emma toch niet helemaal bevallen, dan kan je het product zelf retour aanmelden via de retourenservice. Aangezien je lichaam de tijd nodig heeft om aan een nieuw matras te wennen, adviseren wij het nieuwe matras minstens drie tot zes weken uit te proberen. Dit geldt overigens niet alleen voor onze Emma matrassen, maar voor al onze producten.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat kan ik doen als ik mijn matras te hard of te zacht vind?
Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice . Wij kunnen je namelijk een gratis comfortlaag aanbieden die je matras wat zachter of steviger maakt. De comfortlaag is een extra laag schuim, speciaal afgestemd op de Emma Matras. Deze plaats je in de tijk, bovenop de andere lagen en maakt de matras gelijk een stuk zachter of steviger. Dit kost je helemaal niets: zowel het product als de verzending zijn gratis. Als het je toch niet bevalt, is een retour binnen de proefperiode natuurlijk nog steeds mogelijk! Wanneer je besluit een comfortlaag te proberen ontvang je 14 nachten extra proefslapen vanaf het moment dat je de comfortlaag ontvangt. Klik hier om te zien hoe je de comfortlaag aan de matras kunt toevoegen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wanneer gaat mijn eerste proefnacht in?
Je proefperiode gaat in zodra jij je Emma product hebt ontvangen. Die nacht zal dus je eerste proefnacht zijn, en tegelijkertijd het begin van de fijnste nachten van je leven! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Onder welke voorwaarden mag ik de matras terugsturen?
Je mag de matras terugsturen als jij vindt dat de matras niet bij je past. Dit gebeurt niet vaak, maar kan natuurlijk af en toe voorkomen. Dit moet natuurlijk wel binnen de 100 nachten gebeuren. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Moet mijn matras in het plastic blijven tijdens de proefperiode?
Je hoeft de eerste 100 dagen niet op plastic te slapen. Emma wordt weliswaar opgerold en vacuüm verpakt in plastic verzonden, maar je kan het plastic met de meegeleverde foliesnijder opensnijden en daarna weggooien. Het pakket bevat een handleiding voor het uitpakken. Binnen 24-72 uur is de matras slaapklaar!
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik andere producten ook voor 100 nachten uitproberen?
Natuurlijk kan dat! Je kan alle producten van Emma 100 dagen lang uitproberen. Merk je dat het product helaas niet bij jou past, dan kan je jouw Emma product(en) zelf retour melden via de retourenservice. Je krijgt het volledige aankoopbedrag weer terug, zonder gedoe. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wanneer gaat mijn 10 jaar garantie in?De 10 jaar garantie gaat in op het moment dat jij de matras thuis ontvangt. Om aanspraak te maken op de garantie moet de matras binnen 4 weken na ontvangst worden uitgepakt.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke garantie geldt er op de Emma matrassen?
Wanneer je de matras goed behandelt en binnen 4 weken na ontvangst hebt uitgepakt, maar er toch scheuren, deuken of beschadigingen van het schuim ontstaan, bieden wij gedurende 10 jaar na aankoop garantie aan. Ook wanneer de rits door een productionele fout kapot gaat, kan je met ons contact opnemen om aanspraak te maken op de garantie. De wettelijke herroepings- en garantierechten blijven ongewijzigd. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke garantie geldt er op de Emma bedden?
Wij bieden 2 jaar garantie aan op onze Emma bedden. Op het Houten bed geldt een garantie van 3 jaar. Om aanspraak te maken op de garantie kun je met onze klantenservice contact opnemen. De wettelijke herroepings- en garantierechten blijven ongewijzigd. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Welke garantie geldt er op de overige Emma producten?
Wij bieden 2 jaar garantie aan op onze overige Emma producten. Om aanspraak te maken op de garantie kun je met onze klantenservice contact opnemen. De wettelijke herroepings- en garantierechten blijven ongewijzigd. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Mijn product is kapot, wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling natuurlijk! Stuur in dit geval je bestelnummer en een foto met uitleg naar service@emma-matras.be. Zo kunnen we samen naar een oplossing zoeken! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik een speciale maat aanvragen?
Alle maten die we in ons assortiment hebben kun je bij de matras van jouw keuze vinden. Het is helaas niet mogelijk om een speciale maat te laten produceren. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik een extra tijk (matrashoes) bestellen?
Het is helaas niet mogelijk om een Emma tijk voor het Emma Matras los te bestellen. Dit geldt ook voor de kussenhoezen.
Als je jouw Emma Matras extra wil beschermen kun je onze Emma Matrasbeschermer bestellen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat is een comfortlaag?
Een comfortlaag is een extra laag schuim, speciaal afgestemd op onze Emma matrassen. Deze plaats je in de tijk, bovenop de andere lagen en maakt de matras gelijk een stuk zachter of steviger. Dit kost je helemaal niets: zowel het product als de verzending zijn gratis. Als het je toch niet bevalt, is een retour binnen de proefperiode natuurlijk nog steeds mogelijk! Wanneer je besluit een comfortlaag te proberen ontvang je 14 nachten extra proefslapen vanaf het moment dat je de comfortlaag ontvangt. Klik hier om te zien hoe je de comfortlaag aan de matras kunt toevoegen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe kan ik een comfortlaag aanvragen?
Wanneer de matras niet helemaal aan je verwachtingen voldoet, kun je contact opnemen met onze klantenservice om een gratis comfortlaag aan te vragen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik een comfortlaag kopen?
Wanneer je een Emma matras gekocht hebt kan je een gratis comfortlaag ontvangen als de matras je niet bevalt. Het is niet mogelijk een extra comfortlaag via onze website te bestellen. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Contact
-
Hoe kan ik contact opnemen met Emma?
Gelieve contact op te nemen met ons klantenserviceteam via de chat in de rechterhoek van het scherm.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Meestgestelde Vragen
-
Hoe hoog zijn de Emma matrassen?
De Emma O2, Emma Original en het Emma Hybrid matras zijn allemaal 25 cm hoog. De Emma One is 18 cm hoog. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat kan ik doen als ik mijn matras te hard of te zacht vind?
Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice . Wij kunnen je namelijk een gratis comfortlaag aanbieden die je matras wat zachter of steviger maakt. De comfortlaag is een extra laag schuim, speciaal afgestemd op de Emma Matras. Deze plaats je in de tijk, bovenop de andere lagen en maakt de matras gelijk een stuk zachter of steviger. Dit kost je helemaal niets: zowel het product als de verzending zijn gratis. Als het je toch niet bevalt, is een retour binnen de proefperiode natuurlijk nog steeds mogelijk! Wanneer je besluit een comfortlaag te proberen ontvang je 14 nachten extra proefslapen vanaf het moment dat je de comfortlaag ontvangt. Op de volgende pagina kun je zien hoe je de comfortlaag aan de matras kunt toevoegen: video comfortlaag Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe werkt het proefslapen?
Heel simpel. Je hebt 100 dagen de tijd om Emma uit te proberen en te testen of je comfortabel slaapt. Deze 100 dagen gaan in op het moment dat je jouw Emma product ontvangt. Mocht Emma toch niet helemaal bevallen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice . Omdat het lichaam de tijd nodig heeft om aan een nieuw matras te wennen, adviseren wij je nieuwe Emma Matras minstens drie tot vier weken uit te proberen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Passen de Emma matrassen ook op een boxspringbed?
Ja, de Emma matrassen passen uitstekend op een boxspringbed. Door de dikte van de matras is het bovendien niet nodig om een topper aan te schaffen. De matrassen kunnen overigens ook op een lattenbodem gelegd worden, in een normale bedombouw, op pallets of op de grond, alles is mogelijk! Mits de ondergrond schoon en droog is. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar vind ik de handleiding?
Ook bij Emma werken wij aan een beter milieu! Daarom maken we gebruik van een digitale handleiding. Hierin vind je alle productinformatie die je nodig hebt. Klik hier om de digitale handleiding te bekijken. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe wordt mijn Emma Matras verzonden?
Jouw Emma Matras wordt in de laatste fase van het productieproces opgerold en vacuüm gezogen. Vervolgens verpakt de producent de Emma Matras samen met een gebruiksaanwijzing en een foliesnijder in een compacte kartonnen doos. Na het uitpakken van de matras neemt het binnen 24-48 uur zijn uiteindelijke vorm aan. We raden aan de nieuwe matras 1 dag de tijd te geven voordat je erop slaapt. Kun je niet wachten? Het kan geen kwaad de matras gelijk na het uitpakken in gebruik te nemen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kunnen de Emma matrassen op een (elektrisch) verstelbare bodem gelegd worden?
De materialen van de Emma matrassen zijn flexibel, dit zorgt ervoor dat de Emma matrassen ook op een (elektrisch) verstelbare bodem gebruikt kunnen worden. De matrassen kunnen tot een hoek van 45° gebogen worden. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe werkt het friend referral programma?
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bij Emma, maak je een account aan op onze website. Daar vind je een kortingscode van € 20,00 die je kunt delen met maximaal 3 vrienden. Je vrienden kunnen dan de code gebruiken om € 20,00 korting te krijgen op hun aankoop twv. minimaal € 290,00 op de website ww.emma-matras.be. Zodra de proefperiode van 100 nachten van je vriend(in) voorbij zijn, kan je contact opnemen met de klantenservice en krijg je € 20,00 op je rekening gestort. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Wat nou als mijn partner en ik verschillende slaapvoorkeuren hebben?
Dat is geen probleem! De verschillende schuimlagen in de matras passen zich precies aan elk lichaams- en slaaptype aan. Je zakt beiden licht in de matras, en zal hierdoor niet makkelijk naar elkaar toe rollen (tenzij je dat natuurlijk graag doet). Door de hoge puntelasticiteit en drukverdeling beweegt de matras niet veel mee en na als je partner draait in bed. Kortom, van je bewegende partner zal je niet veel last hebben! Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Moet ik voor mij en mijn partner twee losse matrassen kopen, of één groot matras?
Of twee keer één eenpersoonsmatras of een enkel tweepersoonsmatras de beste keuze is, hangt af van het type bed en je persoonlijke voorkeur. Als je een bed hebt met twee verstelbare bodems, dan zijn twee enkele matrassen de beste keuze. Wat betreft de slaapkwaliteit merk je eigenlijk weinig verschil. Je zakt beiden licht in de matras in, zodat je niet naar elkaar toe zal rollen. Bij het draaien beweegt de matras niet lang na, dus van een woelende partner merk je weinig. Bovendien hebben de materialen een lange levensduur, zodat er geen kuil zal ontstaan.
Wat je dan uiteindelijk prettig vindt, is daarom echt een kwestie van persoonlijke smaak. Als je een gleuf tussen de matrassen niet prettig vindt, kan je ervoor kiezen er een Emma Topper bij te bestellen. Tenslotte, zorgt een topper ervoor dat het opmaken van je bed gemakkelijker verloopt en dat de matras langer schoon en fris blijft.Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoeveel gewicht kunnen de matrassen dragen?
Onze Emma matrassen zijn zo opgebouwd, dat ze zich perfect aan ieder lichaam tussen de 50 en de 130 kilo aan kunnen passen. Emma verdeelt het gewicht gelijkmatig over de matras en ondersteunt de verschillende lichaamsdelen daarom perfect. Als je zwaarder of lichter bent, kan het zijn dat de matras je niet de perfecte ondersteuning biedt. Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.
Betaling
-
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Emma biedt de volgende betaalmethoden :
- Creditcard : Je kunt betalen via een beveiligde betaling op onze website. We accepteren Visa en Mastercard. Je creditcardgegevens worden gecodeerd met SSL.
- Paypal
- AfterPay : Uitgestelde betaling zonder transactiekosten.
- Bankoverschrijving : Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mail met onze bankgegevens zodat je de overschrijving kunt doen. Betaal het totaalbedrag binnen 14 dagen. Je bestelling wordt verzonden zodra de overschrijving is ontvangen.
- Bancontact : Als je kiest voor betaling met Bancontact, word je doorgestuurd naar een nieuwe pagina waar je kunt betalen met je digipass.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Hoe werkt een betaling die in 3 keer verloopt?
Wanneer u uw bestelling plaatst, kunt u ervoor kiezen om uw betaling in 3 keer te laten verlopen met een kredietkaart zonder enige kosten via onze partner Oney.
Het enige wat u hoeft te doen, is het formulier in te vullen op het moment van betaling. Er is geen ander document vereist.
U ontvangt hierna een bevestiging dat uw aanvraag aanvaard is en dat de eerste betaling reeds uitgevoerd is. Daarnaast ontvangt u ook een overzicht van de twee andere betaligen die nog zullen plaatsvinden.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Waar kan ik mijn kortingscode gebruiken?
De kortingscode gebruiken gaat als volgt: stop je gewenste Emma producten in de winkelwagen. Ben je tevreden met je winkelwagen? Klik dan vervolgens op afrekenen. Zo kom je bij de check out. Hier vul je al je gegevens in. Bij stap 3 van de checkout (samenvatting) zie je het volgende staan: 'Voeg hier je kortingscodes in'. Als je op deze link klikt, komt er een balkje tevoorschijn waar je je kortingscode in kan voeren.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik kortingen combineren?
Op een paar uitzonderingen na, kan je kortingen niet met elkaar combineren. Een voorbeeld van zo'n uitzondering is de kortingscode uit de nieuwsbrief. Dit is echter niet altijd mogelijk. Kijk hiervoor bij de voorwaarden van de kortingscode.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Mijn kortingscode werkt niet! Wat nu?
Als de kortingscode niet werkt, kijk dan goed of de code bij het product hoort. Hoort het bij het juiste product? Probeer dan de kortingscode op een andere manier te kopiëren, door bijvoorbeeld de kortingscode te selecteren, op je rechter muisknop te klikken, en kopiëren te kiezen. Werkt het nog steeds niet? Neem dan even contact op met onze klantenservice . Dan gaan we dit samen voor je uitzoeken.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Kan ik de betaalmethode wijzigen?
Zodra jij je bestelling hebt geplaatst, is het niet meer mogelijk om je betaalmethode aan te passen.
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren. -
Ik heb het aankoopbedrag al overgemaakt (vooruit betalen), maar mijn bestelling is nog niet verwerkt.
Zorg er bij betaling voor dat het betalingskenmerk in de betaling wordt vermeld, niet het bestelnummer. Na betaling duurt het 3-4 werkdagen voordat de betaling zichtbaar is in je bestelling.
Als je bij het overschrijven het betalingsreferentienummer bent vergeten te vermelden en je bestelling is na 4 werkdagen nog steeds in behandeling, neem dan contact op met onze klantenservice.
Stuur het bewijs van je betaling naar service@emma-matras.be met de volgende informatie:
- Naam rekeninghouder
- Datum van betaling
- Betaald bedrag
- Betalingskenmerk
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.