Order

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd geannuleerd worden. Om te controleren of uw bestelling nog geann...
Tue, 7 Nov, 2023 at 4:33 PM
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Zodra de bestelling is geplaatst en we deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd worden gewijzigd. Om te zien of uw bestelling nog kan worden gewi...
Tue, 7 Nov, 2023 at 4:38 PM
Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen?
To resolve your query, please contact our customer service team via chat.
Tue, 7 Nov, 2023 at 4:40 PM
Hoelang kan de matras in de doos blijven zitten?
  Het kan geen kwaad om de matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet de matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te ...
Wed, 8 Dec, 2021 at 11:07 AM
De verkeerde maat matras is bezorgd. Wat moet ik doen?
  Dat is niet de bedoeling! In dat geval, maak foto's van de matras met bewijs dat de maat incorrect is en neem contact op met onze klantenservice via ...
Tue, 7 Nov, 2023 at 4:44 PM