We werken met onafhankelijke betalingsdienstaanbieders om betalingen te verwerken. Daarom hebben we geen directe controle over waarom je betaling is geweigerd. We kunnen je echter wel enkele tips geven over wat je moet doen als er een fout optreedt tijdens het betalingsproces.

Een betaling kan worden geweigerd door ons fraudedetectiesysteem. Als er in korte tijd te veel betalingen worden geprobeerd, kunnen deze beveiligingsmaatregelen in werking treden, waardoor de betaling wordt geweigerd. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als je met verschillende creditcards hebt geprobeerd te betalen of als je het betalingsproces met PayPal meerdere keren hebt geannuleerd en vervolgens rechtstreeks met je creditcard probeert te betalen.

We gebruiken een dergelijk fraudedetectiesysteem om Emma en jou als klant te beschermen tegen verschillende soorten fraude, zoals botaanvallen, accountovername of identiteitsdiefstal. We begrijpen dat een geweigerde betaling frustrerend voor je kan zijn.

Als dit het geval is, wacht dan 24 uur voordat je het opnieuw probeert met dezelfde of een andere betaalmethode.