Bestelling

Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Nadat de bestelling is geplaatst en door ons is verwerkt, kan deze niet altijd meer worden geannuleerd. Om te controleren of je bestelling nog geannuleerd k...
Di, 28 Mei, 2024 om 11:45 AM
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Als de bestelling eenmaal is geplaatst en we deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd meer worden gewijzigd. Om te zien of je bestelling nog gewi...
Di, 28 Mei, 2024 om 11:46 AM
Hoe pak ik mijn matras uit?
1. Haal je matras uit de doos. 2. Rol het matras uit op een vlakke ondergrond. 3. Gebruik de bijgeleverde snijder om het beschermende plastic te verwijder...
Di, 28 Mei, 2024 om 11:47 AM
Wat te doen in geval van een productiefout?
Als je product defect is, helpt onze klantenservice je graag om het probleem op te lossen! Neem contact met ons op via chat. We organiseren dan de retourzen...
Di, 28 Mei, 2024 om 11:48 AM
Hoeveel leveringen krijg ik als ik meer dan één product heb besteld?
Als je meerdere producten bestelt, kunnen we niet garanderen dat dit in één keer wordt geleverd. Het is daarom mogelijk dat je de producten in meerdere leve...
Do, 18 Jul, 2024 om 4:57 PM
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Als je je bestelling niet hebt ontvangen, controleer dan eerst hier de status van je bestelling en neem daarna contact op met de klantenservice via de chatb...
Di, 28 Mei, 2024 om 11:50 AM
Waar kan ik de leverings- en verzendstatus vinden?
Je kunt de status van je bestelling en de geschatte leverdatum controleren door op de volgende link te klikken: Bestelstatus Zorg ervoor dat je je beste...
Di, 28 Mei, 2024 om 11:51 AM