Bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Nadat de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd geannuleerd worden. Om te controleren of uw bestelling nog geann...
Di, 7 Nov, 2023 om 4:32 PM
Kan ik de betaalmethode van mijn bestelling wijzigen?
Zodra je bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.
Do, 7 Okt, 2021 om 11:41 AM
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Zodra de bestelling is geplaatst en we deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd worden gewijzigd. Om te zien of uw bestelling nog kan worden gewi...
Di, 7 Nov, 2023 om 4:36 PM
Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen?
To resolve your query, please contact our customer service team via chat.
Di, 7 Nov, 2023 om 4:41 PM
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In d...
Do, 7 Okt, 2021 om 11:44 AM
Hoe pak ik de matras uit?
Onze Emma matrassen worden in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal de matras eruit. Leg de matras op de grond en ...
Do, 10 Mrt, 2022 om 9:27 AM
Hoelang kan de matras in de doos blijven zitten?
Het kan geen kwaad om de matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet de matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te kun...
Wo, 8 Dec, 2021 om 11:08 AM
De verkeerde maat matras is bezorgd. Wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling! In dat geval, maak foto's van de matras met bewijs dat de maat incorrect is en neem contact op met onze klantenservice via cha...
Di, 7 Nov, 2023 om 4:44 PM