Bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd meer geannuleerd worden. Om te kijken of je bestelling nog ge...
Di, 16 Nov, 2021 at 1:09 PM
Kan ik de betaalmethode van mijn bestelling wijzigen?
Zodra je bestelling is geplaatst, is het niet meer mogelijk om de betaalmethode aan te passen.
Do, 7 Okt, 2021 at 11:41 AM
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Zodra de bestelling is geplaatst en wij deze hebben verwerkt, kan de bestelling niet altijd meer aangepast worden. Om te kijken of je bestelling nog gewijzi...
Di, 16 Nov, 2021 at 1:04 PM
Ik heb de verkeerde maat besteld. Wat moet ik doen?
Dat kan gebeuren! Als je hier achter komt, kun je jouw bestelling via ons bewerkingsportaal annuleren. Je kunt dan de juiste maat opnieuw bestellen. Is het ...
Di, 16 Nov, 2021 at 1:07 PM
Wat moet ik doen als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Check in dit geval even je track & trace code die je in je mail hebt ontvangen. Klopt het niet wat er staat? In d...
Do, 7 Okt, 2021 at 11:44 AM
Hoe pak ik de matras uit?
Onze Emma matrassen worden in een compacte kartonnen doos thuisbezorgd. Open de doos aan de bovenkant en haal de matras eruit. Leg de matras op de grond en ...
Do, 10 Mrt, 2022 at 9:27 AM
Hoelang kan de matras in de doos blijven zitten?
Het kan geen kwaad om de matras een paar dagen in de doos te laten zitten. Wel moet de matras binnen 4 weken na ontvangst zijn uitgepakt om aanspraak te kun...
Wo, 8 Dec, 2021 at 11:08 AM
De verkeerde maat matras is bezorgd. Wat moet ik doen?
Dat is niet de bedoeling! Neem in dat geval foto's van de matras met bewijs dat de maat niet klopt. Stuur deze foto met uitleg via e-mail naar servic...
Do, 7 Okt, 2021 at 11:46 AM